Cumu fà Lettere di Canali da Macchine Automatiche di Lettere di Canali

Soluzioni di lettere è loghi davanti:

Cumu fà e lettere di canali di e lettere è loghi illuminati in fronte?

E lettere è loghi frontali sò e forme più cumuni di lettere di segni è loghi illuminati, cum'è e lettere di canali 3D d'aluminiu cù una faccia acrilica, canali d'acciaio inossidabile o galvanizatu cù bordi di ritornu è facce acriliche è lettere di resina epossidica.

Se avete digià u router CNC o a macchina di taglio laser per a faccia acrilica, avete solu bisognu di una macchina di curvatura di lettere di canali.U mudellu DH-5150 hè perfettu à pocu budgetu per i vostri bisogni basi è creanu lettere di canali d'aluminiu in stili diffirenti.Per d 'altra banda, u mudellu DH-8150 hè più putente è travaglià maravigliosamente in tutti i materiali chì hè a megliu opzione per fà tutti i travaglii di lettere di canali.

Soluzioni per lettere è loghi retroilluminati:

Cumuper fà lettere di canali di lettere di segnu retroilluminate?

Sè vo site per un aspettu più pulitu, high-end di e lettere è i loghi di signage illuminati, allora un segnu retroilluminatu o una lettera o un logu di segnu di canale inversu hè a megliu opzione.

Prima, avete da ottene una macchina di taglio laser in fibra per a faccia di metallo.

Siconda, sè vo travagliate cù travaglii basi è simplici, u nostru mudellu automaticu di curvatura di lettere DH-6120 hè una macchina più assequible chì pò manighjà materiali cù u spessore di 1,2 mm è l'altezza di 120 mm max.Per e lettere di grande canale, pudete andà cù u mudellu DH-9200 chì pò travaglià cù materiali più grossi finu à 1,5 mm è 150 mm in altezza.

Per un pruduttu finale di alta qualità è uscite d'alta efficienza, pudete ancu avè bisognu di una saldatrice laser cum'è i mudelli DH-300w o DH-500W chì operanu cù una putenza menu di 500W.Per i travaglii di saldatura chì implicanu l'acciaio inossidabile, u ferru galvanizatu, l'acciaio ecc....

Grazie per a vostra lettura!


Tempu di Postu: Aug-09-2021