Saldatrice laser in acciaio inox

Ci sò parechje specificazioni è varietà di l'acciaio inox, ponu saldatura laseresse usatu?

Iè.Ci hè parechje varietà è specificazioni di l'acciaio inossidabile, perchè e diverse varietà di l'acciaio inossidabile sò adattati per diversi prudutti downstream.

Saldatura laser in acciaio inox pò saldare diversi metalli.

In generale, solu l'acciaio inossidabile pò esse solu saldatu, mentre chì l'acciaio inossidabile martensiticu ùn pò micca esse saldatu è tagliatu.

Gamma di applicazioni di saldatura laser in acciaio inox

Saldatura di l'industria di u bagnu: unione di tubi d'acciaio inossidabile, giunzione di riduzione, tee, valve, ecc. Saldatura di l'industria di a batteria: saldatura laser di batteria di litio, batteria è elettrodu

Saldatura di l'industria di vetri: acciaio inox, lega di titaniu è altri materiali di saldatura di fibbia di vetru, cornice è altre pusizioni di saldatura

Impulsore di saldatura di l'industria di l'hardware: bollitore di metallo, tazza d'acqua di metallo, pignatta di vinu, ciotola d'acciaio inossidabile, sensore, diodu, lega d'aluminiu, mobile, batteria di telefunu, maniglia di porta., mixer, scaffale, etc. Parti di stampatura cumplessa, parti di rame, pezzi di fusione.

Vantaghju di u produttu:

U cuntrollu stabile, u funziunamentu di u software hè più simplice è faciule da capisce per risponde à i bisogni di saldatura di diverse industrie è esigenze di saldatura di prudutti cumplessi, alta efficienza, velocità di saldatura veloce, produzzione automatica in batch.

A saldatrice laser in acciaio inox di putenza media pò realizà a saldatura spot

Elevata putenza laser, altu rapportu d'aspettu, piccula zona affettata da u calore, piccula deformazione è velocità di saldatura più veloce.

L'onda attuale pò esse aghjustata arbitrariamente è diverse forme d'onda ponu esse stabilite secondu diversi materiali di saldatura per currisponde à i paràmetri di saldatura è i requisiti di saldatura.

Prucessu tradiziunale di saldatura saldatura di i prudutti d'acciaio inossidabile ùn solu ùn pò micca risponde à i nostri bisogni, ma ancu a saldatura spessu aperta, grande deformazione, u prucessu di trattamentu di seguitu hè più cumplessu, più tempu è travagliu!

A saldatura laser in acciaio inossidabile hè aduprata per saldare i prudutti in acciaio inox, senza filu di saldatura è saldatura, senza contaminazione, senza variazioni di materiale di metalli base, cordone di saldatura liscia è liscia, pulizia faciule, ferma è sanitaria, veloce.

Efficienza di u travagliu, riducendu assai u costu di u tempu di travagliu.


Tempu di Postu: Aug-09-2021