L'intruduzione di a macchina di curvatura di lettere di canali

In l'industria di i segni di publicità, una curvatrice di lettere di canali completamente automatica hè diventata unu di l'equipaggiu più essenziale in a produzzione è u processu di ogni ghjornu. Cù a so alta velocità, prestazioni d'alta precisione è una qualità di serviziu eccellente, a curvatrice di lettere di canali completamente automatica mantene fermamente u principale. pusizioni in l'industria.

Un bender di lettere cumplettamente autumàticu specializatu in a fabbricazione di tutti i tipi di lettere di segnu di metallo.

A nostra piegatrice di lettere multifunzionale HS-8150 hà dui sistemi di cuntrollu indipendenti, cutters è arnesi di piegatura, ancu utilizatu un dispositivu di prufundità di regulazione automatica (quandu cambia materiale di spessore o larghezza differente, u software pò aghjustà automaticamente, ùn hè micca bisognu di aghjustà a manu, pò salvà. assai tempu). Pò fà aluminiu pianu, aluminiu piegatu, prufilu d'aluminiu, canali è acciaio inox, una macchina pò fà tutti i vostri travaglii, serà a vostra megliu scelta.

Basatu annantu à anni di sperienza in l'industria è feedback di i clienti, u software stessu hè migliuratu continuamente per fà l'operazione più faciule è intelligente.

U nostru serviziu: Installazione è Training

1. Benvenuti à i clienti à a nostra fabbrica per a furmazione.I nostri tecnichi prufessiunali farà diretta è efficace
furmazione in faccia.
2.U nostru ingegnere farà un serviziu di furmazione in situ à a fabbrica di i clienti.
3.Fundemu Video detallati per a stallazione di a macchina, a messa in funzione, l'usu di u software è u manuale di operazione, allora faremu furmazione via whatsapp, wechat o email

Assicureremu chì e nostre macchine funzionanu bè in a fabbrica di i clienti

Garanzia di qualità è serviziu post-vendita:

U periodu di guaranzia di qualità serà di 12 mesi chì conta da a data chì a merce arriva in u portu di destinazione.Eccettu i danni artificiali è i pezzi di usura, simu rispunsevuli di offre i raccordi gratuitamente durante u periodu di garanzia.Dopu a guaranzia di u periodu di qualità, i pezzi necessarii per riparà o cambià, s'ellu ci hè, saranu pagati.

In più di 10 anni di sviluppu in più di e lotte, Hoseng hè sempre à mantene u so sforzu per mantene un successu cummerciale brillanti in u mondu sanu per via di u so travagliu, curaggiu è a vuluntà di migliurà a so creazione per a satisfaczione di i clienti è mantene a reputazione per esse. u megliu fabricatore di machini cinese.


Tempu di Postu: Aug-09-2021